20 Haziran 2011 Pazartesi

KODAK PLAYSPORT Zx5 HD KAMERA inceleme analiz Video Camera waterproof

kodak playsport zx5 www.saaton.com

Merhabalar

Bu kez HD kameralardan benim kişisel hayranlık beslediğim kodak playsport serisinin ikinci nesil kodak playsport ZX5 modelini yazacağım! Dileyenler önce kodak playsport ZX3 inceleme yazımı okuyarak başlayabilirler;

http://saaton.blogspot.com/2011/02/kodak-playsport-zx3-hd-video-kamera.html

efendim ilk önce bir kutuyu açalım beraber zaten açarken bazı konulara değiniyorum buyurun;

şimdi zx3 ile zx5 farkı ;  ZX3 vs ZX5


zx5 in ekran parlaklığı daha güzel, daha parlak
zx5 daha yakından netleme yapabiliyor; ki eski videolarıma bakın lensle kameraya yakınlaşınca görüntü flu kalıyor!
zx5 in açısı belirgin şekilde zx3 ten daha geniş. önemli avantaj
EN EN ÖNEMLİSİ; zx5 in pili sabit içinde ve İNANILMAZ UZUN ÖMÜRLÜ! :) bu olay harika!
zx5 te shcokprrof var! 3 metreye kadar elinizden düşürün korkmayın demek! denemedim ama deneyeni gördüm fena! :)

bir de zx5 te share tuşuyla facebook, tweeter, youtube da videoları direk yayınlayabiliyorsunuz!

UNUTMADAN TÜRKÇE MENÜSÜ VAAAAAAAAAAAr! :)

buyrun önce normal ışık koşullarında kısa zamanlı test videoları (tripod üzerinde çekilmiştir)

tripod üzerinde 1080p HD

                                                                tripod üzerinde 720p 60fps HD

tripod üzerinde 720p HD

tripod üzerinde WVGA


bunlarda havuzda çekilmiş sualtı kayıtları


1080p HD elde

720p 60fps HD

720p HD




burada da zx5 ile çekilmiş örnek fotolar orjinal dosyalar; 
üzerini tıklarsanız gerçek boyut açılacaktır

kodak playsport ZX5 picture test shoot night - low light GECE



kodak playsport ZX5 picture test shoot gölge shade



kodak playsport ZX5 picture test shoot gün ışığı daylight


kodak playsport ZX5 picture test shoot makro yakın çekim macro


şimdi arkadaşlar;

kullanım alanları; seyahatte yanıma alıyorum ya da arkadaş ortamlarında piknik vs, her yere giriyor ön cebe, gömlek cebine, sağlam zaten bir problem yok çarpsanız da! en önemlisi eve gelip dvd yapın videolarınızı, gözlerinize inanamayacaksınız! keza sualtında da şahane performans! özellikle 720p 60fps de çekin; süper!

artıları: ufak-hafif el kadar, günışığında inanılmaz kaliteli görüntü, 3metreye kadar su geçirmiyor, gündüz harika fotoğraf çekiyor, çok dayanıklı

eksileri : düşük ışık (gece) çekimi zayıf, yakınlaştırması (zumu) az, 1080 de elde çekim tavsiye etmiyorum görüntü tatmin etmiyor, fakat tripod olur! foto kalitesi ilerlememiş! (ama unutulmamalı bu bir kamera!)

SONUÇ:
kısa keseceğim ALIN! Bence vereceğiniz paraya değecek en önemli özellik DAHA UZUN PİL ÖMRÜ! fotoğraflar ortada, fazla bri fark yok açıkçası daha iyi fotolar beklerdim. onun haricinde ŞAHANE ŞAHANE ŞAHANE! denedim gördüm! ;)



2 yorum:

  1. merhaba , yazınızı beğendim ve almaya karar verdim araştırdım fakat hiç bir yerde bulamadım.
    bu kamerayı nerden temin edebilirim.yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    incelemeleri ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bey kusura bakmayın yorumunuzu bir ay sonra görüyorum. gerçekten üzgünüm. blogger ıma ilk yorum yapan sizsiniz. genelde wordpress üzerinden insanlar bana ulaşıyor. hala almak istiyorsanız lütfen bana mail atın yardımcı olacağım. saygılar.

      Sil