14 Şubat 2012 Salı

SONY NWZ-W262 2 GB WALKMAN® Takılabilir MP3 çalar ANALİZ İnceleme

NWZ-W262 2 GB WALKMAN® Takılabilir MP3 çalar SUYA DAYANIKLI

Merhabalar


Geçen gün Elektronik mağazalarından birine, telefon için kola takma kılıfı bakmaya gittim. Malum koşarken her zaman insanın üzerinde cep olmayabiliyor. Koşacağım günler özellikle cepli bir üst seçiyorum o da sıkıyor bir zaman sonra! Şorta sıkıştırmaktan da bıktım açıkçası telefonu. Dedim ki bir kılıfla kola takar koşarım. MP3ler standında gezerken bir de baktım sony kablosuz bir mp3 player yapmış. Takdım denedim. Süper güzel ! Fiyatı da çok pahalı değil. Eve gelip hemen bir araştırmaya daldım ve yorumları okudum. Daha eskiden bir kere daha bu modele yakın bir sony görmüştüm. Onun hakkında ki yorumlar spor yaparken pek de işlevsel olmadığıydı. Terden mahvoluyormuş vs. Ama bu W262 ‘yi herkes yere göğe sığdıramıyor.



NEDEN SPOR İÇİN SONY W262?

kablosuz! inanılmaz ihtiyaç var koşarken ya da ağırlık çalışırken, hakikaten özgürlük


suya dayanıklı ve yıkanabilir. DÜN ALDIM CİHAZI, BUGÜN ŞAMPUANLA DUŞ ALDIM 5 DAKİKA KULAĞIMDA SONY BANA MISIN DEMEDİ!


ŞARJI SÜPER… şarjı uzun gidiyor diyelim ki bitti 3 dakika şarj edin 1 saat gidiyormuş!


Süper ses kalitesi


Kolay şarkı yükleme! Sürükleyip bırakın hemen şarkıyı yüklüyor!


OLUMSUZ YANLARI


Bence pek yok ama illa ki biraz kusur bulacaksak;


Kulağın içine zonk diye girmiyor ama yukarıdan kulağı tuttuğundan düşme de yapmıyor.


EK I: Bugünkü idmanda maalesef kulağımdan hep çıkıp durdu :( Düşme yapmıyor evet ama kulaktan sıyrılıp çıkıyor ve BENİ İDMANDA ÇOK RAHATSIZ ETTİ! :( Bu konuda şikayet eden bir yorum okumuştum hak verdim bugün. 


Parça listesi oluşturmak biraz zor! Maalesef ki bu beni biraz üzdü. benim her idman için belli dosyalarım var. Şarkı sırasına göre tempomu ayarlıyorum. Onu henüz ayarlayamadım MEDIA PLAYER da çalma listesi oluşturup, medya player aracılığıyla çalma listesi yapılabiliniyormuş.. henüz yapamadım galiba bakalım hayırlısı !


KUTU AÇMA VİDEOSU 





SONUÇ : Spor yapmak ve yürüyüş için (ve hatta uyumadan önce müzik dinlemek için) 10 NUMARA! Tereddüt etmeyin ama sadece müzik dinlemek içinse daha uygun fiyata bir dolu çeşit bulabilirsiniz!


www.saaton.com

1 yorum:

  1. SONY NWZ-W262 ile ilgili yazınızı yazalı epey olmuş... belirttiğiniz nedenden dolayı bir kenara mı koydunuz yoksa bir çözüm bulup hala kullanıyor musunuz ?

    Hala tavsiye eder misiniz ? Teşekkürler..

    YanıtlaSil