7 Ocak 2011 Cuma

hasselt & maastricht gezi notları buyrun bakalım! tatil mi? neresi hasselt?

 



maastricht

hasselt

şirin ve küçük bir kasaba düşünün. üzerine ekonomik gücü de koyun. fakat zenginliğin insanları geleneklerini kirletmediğini ekleyin; işte size maastricht ve hasselt! ikisini belki de aynı yazıda işlememin en büyük nedeni bu; ortak kğltür ve karakter! ben şuraları buraları gezin diye detaylı isimler vermeyeceğim.. aklımda kalanları paylaşacağım..

hasselt; çok sevdim. insanları kibar anlayışlı. üniverisite sahibi olması hem kültürel faaliyetlerin ve gece hayatının hem de madii zenginliği getirmiş. sokaklar temiz. bana sanki bir kayak merkezinden önceki son durakmış izlenimini verdi. şansıma biraz da soğuk mevsimde belki de ziyaretimden bembeyazdı. fakat asla hayatı olumsuz etkilemiyor! (elbetteki aksaklıklar oluyor ama kabul edilebilir) bir büyük meydan; buz pateni pisti, dünyalar güzeli bir maske heykeli kütühanenin yanında meydanda! leonidas çikolataları! çok sevimli bir yer! seyahatte en fazla evimde burada hissettim desem yalan olmaz sanırım. görüntüler altta!


                                           hasselt şehir merkezi 2010


hasselt

hasselt

maastricht; hollanda. hasseltten 40 dakika belediye otobüsüyle. (ya da ben öyle diyorum buyrun bakın belediye otobüsü mü değil mi? video altta!)



                                       hasselt - maastricht otobüsü


 yolda büyüleyici evler görüp hayal kurmak serbest! hele kışın giderseniz manzaralar benim gibi istanbullular için paha biçilemez! otobüs bizi bir meydanda bıraktı. karşımda kocaman bir kilise yürüdüm bir meydan bir heykel; (yanda fotoğrafı var) bir market yine meydanda ve sanırsam bir belediye binası! meydanlar çok geniş. maastricht alışveriş noktası! noel arefesi olduğundan bir de herkes torbalarla.. meydanın etrafında restorantlar (birkaç da türk restoranı vardı heykele sırtınızı verin sol yanda! ) o sokaklardan birine dalın hemen bir arka sokak hep dükkan! meşhurmuş zaten. bir de kanalı çok sevdim. hatta fotosu bile var yanda. hasselt'ten büyük ama karakter olarak bence özdeşler. biraz büyük olması benim kitabımda hiçbirşey değiştirmiyor.
dediğim gibi isimleri fazla aklımda tutmadım ama kabataslak anlatıyorum aklımdakileri! video altta :)



maastricht görüntüleri 2010








maastricht





maastricht

maastricht

maastricht


maastricht

maastricht


maastricht


hasselt

daha fazla soru için bana yazabilirsiniz!
NOT : bu saçma blogda fotoları ayarlayamadım... kusura bakmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder