1 Şubat 2013 Cuma

Monaco Prensesi Charlotte Casiraghi Gucci için Mert Alas & Marcus Piggott Poz Verir…

Merhabalar
Efendim güzelliği dillere destan bir prenses vardır diye başlayan masalların bir de gerçek yüzü var. İşte onlardan biri saygıdeğer hanımefendi Charlotte Casiraghi. Kendisi Monaco hanedanlığının prensesi; kraliçelik (tahta geçmek) için dördüncü sırada.. Gerçek bir prenses. Bugün haberlerde bir de ne göreyim Mert Alaş ve Marcus Piggot adlı sanatçılara Gucci için poz vermiş. Aşağıda Gucci reklamlarından iki tane fotoğraf ekleyeceğim; ancak dahası var mı bilmiyorum; ona da bakacağım. 

Bu arada efendim bendeniz Charlotte Casiraghi hanımefendiyle çekim ta yazın yapmıştım :) Altta Prenses Charlotte Casiraghi'nin at binerken, daha doğrusu engel atlama Global Champions Tour Monaco'da fotoğraflamıştım. Kendisi aynı zamanda binici, en büyük tutkusuymuş atlar. İnanın kuliste gördüm, çok tatlı bakmıştı bana; çok güzel kız filan demiştim kendi kendime ama tabii ben kendisinin Prenses olduğunu bilmiyordum. :) Bu haberle öğrendim bende durumu :) Altta Charlotte Casiraghi at binerken.. Kardeşinizin eseri.. Dünya gözüyle Prenses görmüş Adamım! (ki zamanında kraliçe de görmüştüm hem de tam evimin önünde istanbulda.. ee daha ne olsun! )

charlotte casiraghi - costa virgio monte-carlo 2012

 TABİİ BUNLAR benim açımdan hoş anılar; yalnız işin en gerçek noktası Mert Alaş ve Marcus Piggot Gucci reklamlarını çekmiş; Charlotte Casiraghi'de modellik yapmış. Bu iki sanatçının sitesini ziyaret edin derim; gerek fotoğraflar gerekse videolar muhteşem! Çok başarılı buldum; iki tane çok önemli moda fotoğrafçısı oldukları su götürmez. Ben de kendileriyle yeni tanıştım bu vesileyle.. Altta web site adreslerini veriyorum; muhakkak inceleyiniz.. Sayfa biraz karışık başka sanatçılarda var ama Mert Alaş ve Marcus Piggot en üstte o cihetten inceleyebilirsiniz.

 http://www.artpartner.com/artists/film/mert-alas-marcus-piggott/    

   casiraghi gucci


princess monaco gucci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder