5 Nisan 2011 Salı

Hayatım Yalan 2011 sinema eleştirisi adam sandler jennifer aniston nicole kidman " just go with it "

hayatım yalan ; adam sandler ve jennifer aniston 'ın oynadığı romantik komedi. (tabii nicole kidman da var anmadan geçilmez ! )


konusu : başından acı bir tecrübe geçmiş los angeles'lı ve oldukça başarılı estetik cerrah danny "nin kadınlarla beraber olmak için bir düzine yalan uydurması ve tüm bunlara şahit olan asistanı Katherine'le aralarında geçen komik-duygusal ilişki!

hayatımda kaç kere gittim romantik-komedi ye inanın hatırlamam. genellikle dijitürk ten izliyorum ve çok zevkli oluyor. hatta şu anda ne yazacağımı bile bilmiyorum fakat yine benim stilim kısa kısa başlayalım.. :) 




pazartesi gecesi 22:00 da sinemadaydım. suare boştu. yalnız iki kişiydik

konu adam sandler ve komedi olunca inanın gidilir. ben hafızamı yokladım da bir dolu adam sandler filmine gitmişim. normalde bu tarz filmlere pek gitmem sinemaya ama adam sandler oynadığı vakit, haydi gidelim dendiğinde itiraz etmiyorum. çünkü ne çok salağı oynuyor ne de çok akıllı geçineni; sandler hep normal iyi niyetli biri (zaten tipi de müsait) fakat garip olaylar geliyor başına ve sakin tepkileri bu acayip olaylara bence onun performansını çok etkili kılıyor. (öte yandan çok ciddi dramları da var atlamamak lazım)

jennifer aniston'da gayet başarılı. ben kendisinin oynadığı ve sevdiğim pek fazla film hatırlamıyorum. Ama iyi bence!

nicole kidman az görünse de perdede, varlığı şenlendiriyor tabii ekranı..


maggie, aniston'un kızı rolünde, harika oynamış bence; hele ingiliz aksanı yerlere yıkacak sizi gülmekten!


sandler'ın plastik cerrah oluşu ve garip estetik vakaların gelmesi de bana dr 90210 (amerikan tv show) la biraz dalga geçilmiş havası verdi. :)

havai sahneleri ve manzaralar harika!

sonuç : vaktiniz varsa gülmek istiyorsanız kız arkadaşınız eşiniz gidelim diyorsa gidin! KOMİK :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder