20 Şubat 2011 Pazar

kodak playsport zx3 HD video kamera inceleme

hayatımda o kadar çok video kamera kullandım ki gönül rahatlığıyla kamera kullanmak bana göre değil diyebilirim. düşünüyorum bir insanın ne işi olur kamerayla; çocuğunu çekersin küçükken ya  da gezdiğin yerleri. her neyse ama ben de bir hastlalık var; görüntü! o yüzden kamerasızda yapamıyorum.  en son kullandığım sony kameram en ufak sony kameralardan biriydi. fakat o da avucum kadardı. yani çok da küçük sayılmaz. hem HD ler de çıktı onu sattım. bir kamera da şart; hastalık var ya :)
bakındım biraz sony var panasonic var vs. o arada bunu gördüm. kodak playsport! ufacık ve su geçirmiyor! şaka sandım nasıl olur yani? izledim videolarını vs gerçekten su geçirmiyor, hd çekim yapıyor 1080p! fiyat desen cabası; oldukça uygun! bozulsa canın yanmaz! aldım. DOĞRU KARAR!
 
                                        kodak playsportum :)
kullanım alanları; seyahatte yanıma alıyorum ya da arkadaş ortamlarında piknik vs, her yere giriyor ön cebe, gömlek cebine, sağlam zaten bir problem yok çarpsanız da! en önemlisi eve gelip dvd yapın videolarınızı, gözlerinize inanamayacaksınız! keza sualtında da şahane performans! özellikle 720p 60fps de çekin; süper!
artıları: ufak-hafif, günışığında inanılmaz kaliteli görüntü, 3metreye kadar su geçirmiyor, gündüz harika fotoğraf çekiyor, çok dayanıklı ve UCUZ!
eksileri : düşük ışık (gece) çekimi zayıf, yakınlaştırması az, 1080 de tavsiye etmiyorum görüntü tatmin etmiyor ve pili uzun gitmiyor.
son not : kodak ın aynı modelinin zx5 i çıktı ya da çıkmak üzere! biraz daha sağlam ve daha kaliteli fotoğraf çekiyormuş sanırım. bakalım kullanma fırsatım olursa burada paylaşırım.
örnek videolar youtube da var ; zaman darlığından çekip koyamadım; kusura bakmayın!
iyi pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder